söndag 4 december 2011

Det börjar likna nåt:)



Så skönt:) Det gick så fort när vi tog in hjälp till taket. Nu kan snön komma..
Plåten väntar vi med till våren, i veckan skall det sättas fönster och två innerväggar på övervåningen skall upp så att taket får nåt stöd om det blir mycket snö.
J ville verkligen att jag skulle komma upp på taket och uppleva utsikten, men fy vad jag är darrig på benen så här på äldre dar:) höjder är ingen favorit. Men efter mycket om och men så åkte jag upp med pappa i skyliften, men jag sitter ner och blundar på vägen upp..









Nu skall jag gå och sova bland dom andra. Mitt projekt att fixa Nellys garderob blev ingen höjdare.
Jag  vet inte hur det är med mina mått egenskaper direkt, det har en tendens att för det mesta bli fel.. Fortsätter det projektet imorgon.

Kram /M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar