fredag 1 juli 2011

Pool, kanske nästa sommar?

Hej igen, nu är det verklligen hög tid för lite uppdatering. Jag skyller lite på datorn som två gånger lagt av precis när jag skulle till och göra ett inlägg. Ikväll har jag varit med mamma och pappa hos mäklaren och skrivit med deras köpare, var tvungen att vara chafför eftersom igen av dom tänkt sig för;)
Det gick fortare än vi trodde att sälja så nu har vi en månad på oss att göra iordning så att dom kan flytta in till oss. Det blir spännade, men som sagt det är på bestämd tid och jag ser mest positivt i det.. behöver kanske inte känna mig så himla ensam med barnen som jag gör nu.

Här är en bild på poolen, kanske skrivit det förut, det blir en grund del där barnen bottnar och kan leka
och vi vuxna kan sitta i. Det var så när vi var utomlands förra sommaren och det va så bra.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar