fredag 7 oktober 2011

Äntligen..

Lite senare än planerat.. men idag blev det av. Idag har valvet gjutits, känns verkligen som en milstolpe i bygget:)  Klockan 11.00 skulle den första av de 5 betongbilarna komma, kl 11,30 satt jag på jobbet och tittade ut genom fönstret och ser världens oväder. Det spöregnade kom hagel och blåste som sjutton.. fy vad jag tyckte synd om gubbarna då. Men det gick bra iaf, de var klara klockan 13.00 så det gick smidigt trots ovädret. Skööönt Jag åkte dit på lunchen och fotade lite "action" bilder. De fick hjälp av väldens bästa granne Bosse, och J:s pappa var på bottenvåningen och bevakade och körde flitigt ut vatten med skrapan. Tack snälla ni!!




                                        


ÅÅÅ vad jag älskar fredagkvällar, jag vet att jag inte är ensam :), man är så skönt trött, äter middag länge, låter barnen vara uppe och nu när det är fredagsfinaler i idol så blir kvällen fulländad:).. MYS!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar