torsdag 6 oktober 2011

Jag säger bara öppen spis..



Ja såklart att det är dessa underbara skapelser som jag drömmer om. Men J tittade över min axel när jag satt och bläddrade och beundrade bilderna, han sa att jag kunde lämna den sidan. Och ja han har väl rätt det är inga billiga pjäser det här, varför fastnar jag alltid för de modeller mm som är dyrast:(?? Men det är inte så praktiskt med öppenspis heller, varken för värme vinning eller säkerhet. Men fina är dom iaf;) Jag längtar till nästa vecka, hem och villa mässan here we come! dessa bilder har jag hittat på
http://www.eldoform.se/


Nu har klockan passerat 12, kanske dax att klämma sig ner i sängen bland 1x man (sambo:), 2x barn och  1x hund. J sa att fortsätter det som det varit så skall han börja inta soffan. Ha ha ja inte blir det en god natts sömn i den där sängen inte.. Men livet är väl bra underbart:)

Tre veckor för sent, men på fredag gjuter vi:) Jippie!

































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar