torsdag 22 september 2011

Inspiration "uteduschar"så här lagom till vintern..

Har googlat runt lite och hittat olika typer av duschar, alla är så himla fina på sitt sätt. Känns bra att titta på dessa bilder när vi går mot mörkare och kallare tider. Vi kan väl hoppas på att lika fort som sommaren kom och försvann kommer också den kalla vintern att passera oss.
Ha ha blir lite full i skratt när jag tänker på vad jag faktiskt skriver.. vintern som varit den årstid jag alltid längtat efter som hockeyspelare, numera känner jag att den inte alls behöver vara så lång. Men visst älskar jag ändå snön, jag som började åka längd förra året och kom runt tjejvasan:) ja jag skriver kom runt för jag kände mig inte så tuff när jag gick i mål, herregud så trött jag var. Är såååå impad av alla dem som åker Vasaloppet! Sen är det ju superkul att åka pulka med barnen och snart är det dags att barnen får prova på att åka utför:). Längtar tills vi kan åka hela familjen på en fjällsemester och åka skidor tillsammans..mmm.
Nu har jag visst hamnat långt bort från ämnet "uteduschar" ;) Titta och njut..


                       Bild från systerlycklig på Styleroom.






Blev ju inte så bra storlek på bilderna, men hoppas attt det går att se ändå.

Bye bye/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar