torsdag 19 juli 2012

Gör det bästa av dagen...

Ja istället för att bara ligga hemma så gör vi saker som faktiskt funkar för mig. I måndags förljde jag med mamma som moraliskt stöd ocg två extra ögon när hon skulle ta med barnen till stan och gå på Junibacken. Parkeringen ligger nära och det finns sittmöjligheter överallt så även om jag var helt slut och foten var svullen som en ballong så är jag glad att jag utmanade mig själv och följde med.





Igår tog J en dag ledigt från bygget, mycket uppskattat av mig och barnen. Fiske stod på chemat, men Kevin hade en önskan om bio och vädret var som vanligt denna sommar väldigt ostadigt. Så vi tog med oss Kevins kompis Elias och åkte till Nyrenoverade Kista bio och tittade på Ice Age 4. Vi bokade längst bak och längt ut. Så jag tog såna sitt lådor och kunde ha beneti högläge så kunde jag också vara med:)


Efter det mötte vi upp med Elias föräldrar och storebror och köpte pizza och åkte ner till stranden för att njuta av solen som tittade fram:) Mys!!







Idag ska jag fota lite uppe på bygget och lägga ut..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar