måndag 14 februari 2011

Arkitekten har ringt..

Hej, idag ringde arkitekten. Det verkar som att det här kapitlet snart förhoppningsvis är slut, så att vi kan börja bygga snart ha ha jag menade gräva;). På fredag skall arkitekten träffa bygglovshandläggaren i bålsta och presentera och lämna in bygglovet, så i helgen kan vi gå runt till grannarna och presentera våra planer och förhoppningsvis få ett godkännande.
 Nu ska jag tänka positivt:) Jag måste börja tänka och vara lite mer positiv och sluta grubbbla så mycket så blir nog allt roligare. Nu skall jag försöka bli frisk så att jag kan åka tjejvasan om 2 veckor..
Just nu är det inte så mycket VI kan göra med husprojektet, det hänger på andra människor.
Det skulle vara trevligt med lite äntligen hemma mässa i helgen, får vi barnvakt blir det ännu trevligare:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar