måndag 21 februari 2011

Barnen..

Då va det dax för vabb igen. Inte alls roligt då jag började mitt nya jobb i nov. Nelly skolades in i jan och det är väl inte direkt ovanligt att de är mycket sjuka i början men det är ju iallfall jätte frustrerande.
Jag har ju bara en provanställning, det är nog ingen dröm att anställa en småbarnsförälder, men jag får försöka visa att jag är bra på andra sätt. Jag och Jörgen delar på dagarna så att båda hinner vara på jobbet några timmar och hinna med det viktigaste.Det känns som en bra lösning.
Det verkar vara ensvisa förkylningar denna vinter, barnen har varit snoriga och hostiga i flera veckor. De har ju varit tvungna att vara på dagis med det, men igår hade Nelly feber och kladdiga ögon så då får båda vara hemma och kurera sig lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar