torsdag 17 februari 2011

Snart helg:)

Ha ha jag föstod det, man har lixom sluta tro på dagar, datum mm som sägs för 9 gånger av 10 så blir det inte då. Men imorgon ska han sitta med en landskapsakitekten och göra det sista sen skall han maila allt till mig, så vill vi kan vi lämna in bygglovsansökan på måndag:)  Så i helgen hoppas vi att grannarna skriver under på en gång så kan vi lämna in underskrifterna direkt.. då borde det ju gå fortare.

Nu sitter min prins och vill hjälpa mamma att skriva... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxcccccvvvvvbvnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
ja då blir det så:) han har precis lagt färdigt ett av sina pussel, han e såå duktig. Han lägger 100 bitars pussel för 6+. Ska inte skyta mer nu;) men ibland tänker jag på det och hur mycket han älskar böcker när han tjatar om att titta på film efter film, spela gameboy, wii och dator. Såna grejer som inte borde uppta en liten killes huvud så mycket. I helgen måste vi planera och fixa inbjudningar till kalas. Sänker nog kraven  från förra kalaset, då gjorde jag handgjorda inbjudningskort i form av skattkartor sen hade vi pirattema på kalaset.

Nu ska jag byta om och ta mig till längdspåret eller gymmet, har inte bestämt mig än. Känner mig inte helt kry än, men blir väldigt stressad av att det på lördag bara är en vecka kvar.   /Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar